Forfatter Emne: Måske ny WHS Forum back-end og forum  (Læst 1752 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
Måske ny WHS Forum back-end og forum
« Dato: 11 April 2009, 18:42:40 pm »
Hej

Jeg går og pusler lidt med at prøve at forbedre WHS Forum, for at forbedre oplevelsen for brugerne.
Da Fireboard (dem der lavet forummet) ikke rigtig udvikler på det mere har tænkt på, at skifte til et andet forum software og mine tanker er lige pt på SMF forummet.

Selve back-end er Joomla hvor Fireboard jo bare er et modul til og derved, som i jo nok har oplevet, er der jo kun de basale muligheder i forummet.

Men jeg vil gerne have lidt feedback inden jeg laver alt for meget om, da jeg tit kommer til \"ødelægge\" noget.
Porblemtaikken står i, hvis jeg laver det om, bliver det 2 systemer, en back-end og et forum, hvor nuværende er integreret og kun kræver registreing af bruger 1 gang.

Hvad savner i ved forummet?? og i skal bare komme med hvad i har på hjertet :)
Savner i noget generelt ved hele systemet?

mvh Jakob

thjalmar

• Administrator
  • Hardcore medlem
Sv:Måske ny WHS Forum back-end og forum
« Svar #1 Dato: 13 April 2009, 22:21:25 pm »
Heps Jakob

Jeg savner ikke noget umiddelbart, det er lidt simpelt, men erfaringer fra 3 andre forum hvor jeg har været administrator, så virker det her, syns jeg.

Det kunne måske være lidt nemmere at sætte ting op for brugerene, men som sagt er det en smagssag.

Om der mangler noget er svært at sige, da de forums jeg har været med til at styrer har været spil relateret.

Hilsen Hjalmar

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
« Svar #2 Dato: 17 April 2009, 02:39:50 am »
Hej Hjalmar

Dejligt med noget feedback :)

Lidt off-topic, hvad er det for spil du spiller??

mvh Jakob

thjalmar

• Administrator
  • Hardcore medlem
« Svar #3 Dato: 17 April 2009, 17:58:10 pm »
Hej Jakob

Lige nu er det \"kun\" Wow. Jeg har været guildmaster i 4½ år og har dermed været omkring flere forskellige forum typer.
Der er desværre stor forskel på dem og nogen af de fordele der var i den ene manglede måske i den anden. og omvendt.

Vi satte en ny en op for 1 årstid siden, og det har både en hjemmeside, forum, og andre moduler, som man har brug for, f.eks. raid, DKP osv.

Hilsen
Hjalmar

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
« Svar #4 Dato: 18 April 2009, 13:54:19 pm »
Hej alle

Jeg har sat projektet lidt i bero, da jeg har problemer med at få overført brugernes password. - Det var faktisk det eneste problem jeg havde med det, alt andet kunne nem overføres til SMF forum (det nye forum software).

mvh Jakob