Hej Jakob
Det kan være lidt svært at holde kampgejsten oppe når man hele tiden er online og kravene er raid og instances, hvis man vil have godt gear.
Jeg er raider og er vild med den stemning man som gruppe har sammen.
En god raidleder og ventrilo eller teamspeak, og så en god stemning, så er det hele aftenen værd.
Jeg er ikke til shoot en up spil, men mere spil hvor der skal fordybelse til.
Der er Wow stadigt uden ende, da der er så mange ting der gør om du er en god spiller.
Jeg har som sagt ledet et guild lige fra starten af Wow beta, det har været meget spændende at følge udviklingen af spillet (og der er sket ekstremt meget siden lvl60), Og opbygningen af din char er mere kompliceret en før, der er så meget mere du kan med den.
Nå men det med en vis form for kedsomhed kender jeg godt, jeg spillede en Shaman op til lvl60 og glædede mig som et lille barn til jeg nåede grænsen. Hold K... hvor blev jeg skuffet, der var pludselig ikke noget at kæmpe for mere, syntes jeg.
Så Shamanen blev lagt på hylden og er ikke kommet længere end lvl70) og jeg startede en Hunter i stedet. Den er stadigt min main char, som er gearet godt op.
Men jeg har droslet min online tid ned, for det var en stående vittighed i guilden at jeg aldrig sov, for når alle andre sagde godnat, var jeg altid den sidste. Og når andre kom online igen ja, så var jeg den første til at sige godmorgen :cheer:
Men jeg har også haft masser af tid, for i de sidste 2½ år har jeg været syg (er dog kommet på arbejdsmarkedet igen), så der var meget Wow i den tid.
Nå en det var igen en afstikker
Hilsen
Hjalmar