Forfatter Emne: Regler!  (Læst 1751 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

admin

  • Administrator
  • Junior medlem
  • *****
  • Indlæg: 26
  • Karma: +0/-0
    • E-mail
Regler!
« Dato: 23 Januar 2009, 18:55:41 pm »
LÆS REGLERNE!

• Det er kun tilladt at have en brugerprofil
• Alle indlæg skal omhandle det emne som er beskrevet.
• Alle indlæg skal være på dansk
• Lad være med at udgive dig for en anden. Din konto vil blive slettet hvis du ikke overholder denne regel.
• Der må ikke diskuteres illegale aktiviteter
• Undersøg om dit spørgsmål eventuelt er blevet besvaret i et andet spørgsmål. Brug søgefunktionen hertil.
• Kommentarer/spørgsmål skal postes i de rette kategorier. Alle indlæg der er postet i det forkerte forum vil blive flyttet. Lad være med at stille det samme spørgsmål flere forskellige steder.
• Vær sikker på at du har læst overskriften/indlægget fuldstændigt inden du poster et svar.
• Formuler dit eget indlæg. Hvis du ønsker at bruge andres ord skal du anvende citationstegn (” ”). Plagiering er uetisk og illegalt I de fleste lande.
• Anvend en passende overskrift til dit indlæg. Prøv at give en kort beskrivelse af dit problem i overskriften og uddyb problemet i selve indlægget. Du må gerne gentage overskriften i selve indlægget hvis det gavner forståelsen for problemet. Brug ikke store bogstaver eller falsk information for at tiltrække opmærksomhed.(f.eks. læs dette eller bliv arresteret). Et eksempel på en dårlig overskrift er: ”HJAELP MIG”. Anvend ikke URL`er i overskriften.
• Inkludér så meget information som du kan inden du søger hjælp. Dette kunne være log filer eller command line outputs. Ingen i forummet er i stand til at hjælpe dig hvis du ikke giver en detaljeret beskrivelse af problemet.
• Ingen ubrugelige indlæg. Dette inkluderer Thread Bumping, ubrugelige online brugerprofiler, Flamevars, Trolling og Spamming.
• Tak de brugere der hjælper dig. Gode forslag til løsninger hjælper ikke kun dig, men kan også hjælp andre med lignende problem. Alle dem du har hjulpet i forummet er ligeledes berettiget til at hjælpe andre hvis de kender svaret på problemet.
• Link ikke til websider der kan indeholde med materiale f.eks. sexsider eller andet der kunne virke anstødeligt på andre brugere. Alle indlæg der indeholder anstødelige links vil blive slettet og brugeren vil få en advarsel.
• Lav ikke indlæg med forslag til eller links til materialer der er beskyttet af loven om ophavsrettighed eller materiale der kan downloades illegalt.


Generelle retningslinier:

• Alle indlæg skal holdes i en civiliseret tone og vær høflig overfor andre brugere, Konstruktiv kritik er altid velkommen, fornærmelser rettet mod andre brugere eller admins vil ikke bliver tolereret. Grimt sprog vil ligeledes ikke blive tolereret.
• Det er ikke tilladt at markedsføre sit firma eller sine produkter.
• Alle indlæg der bærer præg af markedsføring, reklame eller spam vil bliver fjernet. Ingen spam - Ingen markedsføring. Alle tråde der i en overdreven grad referer til produkter og websider bliver anset som selv-promovering.
• Forummet skal ikke anvendes til at afgøre kommercielle stridheder ej heller skal forummet fungere som ”Wall of shame”. Alle indlæg der bærer præg af dette vil blive slettet. Vær venlig at afgøre stridigheder udenfor forummet.
• Hvis du mener at et indlæg bryder ovennævnte regler brug da linket ”Report to moderator” for at advare disse, således tråden kan flyttes/lukkes/splittes.
• Forummet omhandler Windows Home Server og andre Internet og Computer relaterede emner. Forummet skal ikke anvendes til at promovere ideologiske, religiøse eller politiske meninger. Alle indlæg/diskussioner der bærer præg af dette vil blive slettet.

Overholdes disse regler ikke så vil det resultere i redigering, negativ moderering eller sletning af dit indlæg. Vi forbeholder retten til at banne brugere, der bryder reglerne, fra webstedet. Vi forbeholder retten til at ændre disse regler på ethvert tidspunkt.

Mvh WHS Forum