Forfatter Emne: HP MediaSmart Server GG796AA  (Læst 1930 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bech

• Jeg er ny!
  • *
HP MediaSmart Server GG796AA
« Dato: 24 Oktober 2009, 18:01:22 pm »
Hejsa.

Min far døde her for nogle måneder siden og han havde en HP Mediasmart Server. Problemet er at jeg ikke kan komme ind på den, da han ikke har opbevaret noget password. Jeg ønsker derfor at "geninstalere" den, men jeg har ikke den fjernste ide om hvordan man gør. Han havde en gammel Windows Home Server cd som jeg går ud fra er nødvendig ? (Kan det passe man også kan hente gratis versioner ?)
Mit problem er at når jeg booter fra CD'en og Windows Home Server går i gang med instalationen finder den kun min harddisk(c:), og den vil instalere på den. Er det ikke meningen Windows Home server skal instaleres på "HP MediaSmart Server GG796AA" ? Jeg har forresten lige købt win7, så ved ikke om jeg også skal tage nogle forholdsregler. Jeg vil virkelig sætte stor pris på evt hjælp fra jer eksperter :) Hvis i har nogle spørgsmål, må i endelig sige til, og skal jeg svare asap.

på forhånd tusinde tak !

Anders

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
Sv: HP MediaSmart Server GG796AA
« Svar #1 Dato: 24 Oktober 2009, 21:41:41 pm »
Hej Anders og velkommen til

Nu har jeg ikke lige selv en HP Mediasmart, men jeg fandt denne artikel inde på HP's side http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us&docname=c01213383&dlc=en

Håber det kan bruges, ellers skriv lige igen  :)

/Jakob

Bech

• Jeg er ny!
  • *
Sv: HP MediaSmart Server GG796AA
« Svar #2 Dato: 24 Oktober 2009, 21:52:29 pm »
Problemet er bare at jeg ikke har en "Server Recovery Disc" som skal bruges. Den er desvæære smidt ud da vi sorterede i hans ting.
« Senest Redigeret: 24 Oktober 2009, 21:54:21 pm af Bech »