Forfatter Emne: ITunes integration  (Læst 1983 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ITemplate

• Jeg er ny!
  • *
ITunes integration
« Dato: 25 August 2009, 16:23:17 pm »
Hej Forum,

Jeg er nu så langt at jeg skal planlægge hvad der skal ske med ITunes. Jeg har købt dppoweramp til at gemme audio i FLAC. Men det kan ITunes jo ikke bruge til noget så hvilke muligheder har jeg? Jeg vil IKKE have ITunes til at pille i FLAC strukturen på nogen måde. Om ikke der er andre løsninger så vil jeg duplikere alle sange så der også er en struktur af wav/mp3 til ITunes.

Men hvad er anbefalingen? Jeg kommer aldrig til at bruge ITunes til at gemme musik. Det skal KUN bruges til at overføre musik til IPods.

--
Werner

ITemplate

• Jeg er ny!
  • *
Sv:ITunes integration
« Svar #1 Dato: 26 August 2009, 04:07:34 am »
Jeg har fundet noget der hedder Firefly Media Server - er der nogen der bruger dette til at streame til ITunes? På \"wegotserved\" kan man downloade en Add-In til denne - spørgsmålet er bare om den kombination giver det jeg søger...altså en slags readonly adgang for ITunes...`

--

rudymadsen

• Jeg er ny!
  • *
Sv:ITunes integration
« Svar #2 Dato: 13 September 2009, 16:02:00 pm »
Hej Werner

Jeg har tidligere brugt en lille boks fra Pinnacle, som hedder SoundBrigde. Der er skrub forældet nu, men med den anvendte jeg Firefly. Det problem, jeg havde med den løsning var, at jeg streame det for hårdt, så jeg fik en særdeles dårlig kvalitet ud af det. Jeg indså det, da jeg havde indspillet næste hele min CD samling, og så gad jeg ikke gøre det hele om igen med en anden streaming.

Nu har jeg lagt min SoundBrigde påhylden og skal igang med min WHS i stedet.

Selve Firefly serveren fungerer udmærket og jeg kunne fristes til at bruge den igen på min WHS, men hvorfår vil du ikke bruge iTunes direkte? Har det med formatet at gøre? Jeg synes selv at iTunes er så fantastisk nemt og behagelig at bruge, så jeg ville selv gerne kunne bruge den og kun den!
Venlig hilsen

Rudy Madsen