Forfatter Emne: Windows 7 og WHS  (Læst 2127 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hjort

• Jeg er ny!
  • *
Windows 7 og WHS
« Dato: 23 Oktober 2009, 09:37:58 am »
Hej alle.
Nu er Windows 7 jo kommet i butikkerne, og det varer vel ikke længe, før den ligger på medlemmernes maskiner. Jeg har hørt/læst, at W7 fungerer upåklageligt med WHS, men det kunne være interessant at starte en tråd med erfaringer.
M.v.h. Hjort

euromagic

• Jeg er ny!
  • *
Sv: Windows 7 og WHS
« Svar #1 Dato: 23 Oktober 2009, 12:45:45 pm »
Ja der skulle ikke være problemmer med WHS & Windows 7, så længe man bare husker at have installeret Service Pack 3 på sin WHS (også selv om den stadigvæk kun findes i Beta udgave)

Jeg går i gang med at installere begge dele i weekenden... so wish me luck  :D

Euromagic

Hjort

• Jeg er ny!
  • *
« Svar #2 Dato: 25 Oktober 2009, 19:37:07 pm »
Hej.

Ja, held og lykke med det.
Jeg har installeret en maskine med Windows 7 RC1 - under update kunne man hente danske sprogfiler, så jeg har nu i 120 dage en gratis Windows 7 Ultimate helt  på dansk  ;D
Og til orientering, det kører fint - og jeg har ikke haft nogen problemer med hverken W7 eller WHS - og jeg har ikke installeret SP3 til WHS.
Hej fra Hjort

euromagic

• Jeg er ny!
  • *
« Svar #3 Dato: 25 Oktober 2009, 19:52:59 pm »
Hej igen,

Så er Windows 7 Professionel EN (64Bit) og WHS incl. Serivce pack 3 Beta installeret.  8)

Alt kører bare der ud af, WHS'en er dog lidt for hurtig til at komme med meddelse om at der ikke er noget Antivirus og Spyware protection installeret til tros for der er det,
men de når ikke at starte op før WHS connectoren er startet, så den ser dem ikke før efter et minutter og bliver her efter grøn.

Kan kun anbefaldes her fra.

Mvh
Euromagic