Forfatter Emne: Panda Cloud Antivirus  (Læst 2227 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
Panda Cloud Antivirus
« Dato: 13 November 2009, 21:10:18 pm »
Så er Panda Antivirus kommet med en ny spændende løsning på et ativirus program, Panda Cloud Antivirus. Jeg har ikke selv testet det endnu, men smider lige et link så i kan se det http://www.cloudantivirus.com/en/

/Jakob

thjalmar

• Administrator
  • Hardcore medlem
Sv: Panda Cloud Antivirus
« Svar #1 Dato: 13 November 2009, 22:49:06 pm »
Hej Jakob

Uhheha, jeg bryder mig ikke om Panda, den har f..... mange installationer op for mig gennem tiden.
Jeg kan heller ikke lide MaCafee, den har giver mega meget unødigt arbejde med inficerede maskiner.

I de firmaer jeg til nu har været har jeg skiftet ud til TrendMicro Officesscan + fallback og andre moduler (som vi dog aldrig har haft brug for)
Jeg har lige overtaget en MaCafee Enterprise installation i det nye firma, der er i så dårlig stand, at det er et under de ikke ligger ned endnu.
Mange af clienterne er gået i stå i patch ??, den ældste var 22 måneder gammel.

Nå men det var lige min harme over dårlige antivirus programmer der kom op til overfladen.

Jeg kører selv avast! Windows Home Server Edition og har været glad for den også selv om jeg måtte exclude nogle områder jeg ikke ville have den gik ned i.

Jeg var så inde for nyligt og opdagede at de har lavet en ny version avast! Professional Family Pack - antivirus for home network 1 server og 10 clienter.
De kunne godt være kommet med den inden jeg købte. Man kan styre alt fra WHS, det er ret genialt.
et link til herligheden  ;D http://www.avast.com/eng/avast-professional-family-pack.html

Og så er prisen ret lokkende, 3 år for 1,174.61, det er mindre end 400.- om året for total beskyttelse af 11 maskiner.

Hilsen
Hjalmar
« Senest Redigeret: 13 November 2009, 22:52:04 pm af thjalmar »

Ugelvig

• Global Moderator
  • Senior medlem
« Svar #2 Dato: 13 Januar 2010, 22:17:30 pm »
Jeg må tilslutte mig koret, der ikke mener Panda egner sig som antivirus  :-\

Er der nogen, som har kigget på www.antivir.com der efter sigende også skulle have en WHS version? http://www.avira.com/en/company_news/windows_home_server.html (gammel nyhed)
/Ugelvig

Mange døde extern HD's og NAS's, har gjort at livet er kommet til WHS!

hellemand

• Jeg er ny!
  • *
  • Captajn Chaos (R.I.P.)
« Svar #3 Dato: 13 Januar 2010, 22:39:49 pm »
Jeg "hyler" med, Panda har kun givet mig problemer. De har brugt deres kvote af min tålmodighed!

Jeg kan helt sikkert også anbefale Avast til WHS. Det er nemt, sikkert og tage ikke alt for mange ressourcer.

Dog har jeg kun valgt at købe Avast til WHS, og bruge den gratis version til klienter. De fremgår også på WHS addin'et, og det er en fin funktion at man kan styre skidtet et sted fra.

/Helge
HP Mediasmart EX490 (m. E5400 cpu, 6 tb, Add ins: Lights Out, MyMovies, Whiist)