Forfatter Emne: LØST: Restore af bærbar efter HDD stod af.....  (Læst 1508 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sunny

• Junior medlem
  • **
LØST: Restore af bærbar efter HDD stod af.....
« Dato: 07 August 2011, 11:52:45 am »
Jeg har en rimelig ny bærbar (3 uger gl Sony Vaio) Der havde jeg sat en Intel SSD disk i. Det kørte super indtil den anden aften hvor den ligepludselig kun er 8 MB (Intel kender fejlen men har ikke nogen rettelse)

Så nu har jeg sat den originale HDD i igen, men jeg vil godt have lagt den senest backup ind fra min WHS.
Så nu jeg har bootet den op på sådan en Restore cd. Når jeg så kommer med detect af HW, under Storage finder den fint min HDD, SATA channels og mit USB Stick. MEN under Network devices, er der ingen ting. Så har jeg fulgt vejledningen med at hente drivere fra den seneste backup ind via en USB nøgle. Den scanner så mit usb stick og skriver så Drivers found click OK to see.
MEN der ligger stadig ikke noget under Network devices..... HVA DÆLEN gør man så???

UPDATE: Ved ikke om det har betydning, men det er Win7 64 bit som jeg prøver at genskabe, jeg ved ikke om det har noget at sige med driveren om det er derfor at Recovery Wizard ikke kan finde min driver?
« Senest Redigeret: 07 August 2011, 17:15:05 pm af Sunny »

Biostar

• Global Moderator
  • Senior medlem
    • MediaCenterlog.info
Sv: Restore af bærbar efter HDD stod af.....
« Svar #1 Dato: 07 August 2011, 15:38:29 pm »
UPDATE: Ved ikke om det har betydning, men det er Win7 64 bit som jeg prøver at genskabe, jeg ved ikke om det har noget at sige med driveren om det er derfor at Recovery Wizard ikke kan finde min driver?

Det kunne det meget vel være. Restore CD´en er 32 bit. Prøv at gå på Sony´s hjemmeside og find 32 bit drivere til netkortet. Bemærk at det er vigtigt at driverene ligger i .inf format.
Min WHS: WHS 2011, Core i3-2100T, Intel DH67CF, 8GB DDR3 ram, 4*2TB Seagate LP , Fractal Array R2.

Min NAS: Synology DS-210J, 2*1,5TB WD Greenpower

Sunny

• Junior medlem
  • **
Sv: Restore af bærbar efter HDD stod af.....
« Svar #2 Dato: 07 August 2011, 17:14:44 pm »
Ja, efter flere forsøg, fandt så en ældre 32bit som jeg kunne få til at fungere i stedet.