Forfatter Emne: [LØST] Connector problem  (Læst 1717 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ugelvig

• Global Moderator
  • Senior medlem
[LØST] Connector problem
« Dato: 22 Januar 2010, 22:15:33 pm »
Jeg har installeret Connector fra den medfølgende CD på den første computer uden problemer. Herefter har jeg arbejdet med serveren og updateret den m.m. Nu kan samme CD ikke bruges på computer nr. to. Den finder serveren og henter softwaren 100 %, hvorefter den melder fejl. Så mener den jeg skal gå inde på shared drev software og køre det derfra. Samme fejl igen. Er der nogen mulighed for at updatere den software, der ligger på serveren? Hvad jeg kan læse mig til, kan det skyldes at softwaren ikke passer sammen  ???

Edit: Nu har jeg for sjov prøvet CD'en på computer nr. et, og den melder nu samme fejl  ??? Men den installerede version virker fint. Hvilke filer skal ligge i den shared folder og hvor ligger de på serveren?

Nogen forslag???
« Senest Redigeret: 22 Januar 2010, 22:29:07 pm af Ugelvig »
/Ugelvig

Mange døde extern HD's og NAS's, har gjort at livet er kommet til WHS!

Ugelvig

• Global Moderator
  • Senior medlem
Sv: Connector problem
« Svar #1 Dato: 22 Januar 2010, 22:55:36 pm »
Og fejlen hedder: "an error occurred starting windows home server connector setup"
/Ugelvig

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
« Svar #2 Dato: 24 Januar 2010, 08:34:08 am »
Hej

Jeg er ikke lige hjemme før engang i aften, og jeg kan ikke lige huske stien til softwaren. Men du kan ellers prøve at downloade softwaren http://whsforum.dk/whsnyheder/restore-cd-og-evaluation-edition-dvd-med-pp3-integreret.html

/Jakob

Ugelvig

• Global Moderator
  • Senior medlem
« Svar #3 Dato: 24 Januar 2010, 10:13:02 am »
Hej Jakob. Mange tak for det. Jeg fandt filerne et andet sted på serveren og kopierede dem tilbage i den shared folder igen.
/Ugelvig