Jeg ved ikke, hvordan jeg ændrer i routerens DNS-adresser.
Det er en Dlink DIR-615.
Hej igen
Beklager denne sene opfølgning, men jeg har ligget under dynen med halsbetændelse i næsten en uge nu ... men nu er jeg næsten ved at være der igen

Det jeg skriver med DNS adresser og fast IP adresse er på din WHS server, ikke på routeren ... beklager hvis jeg ikke fik understreget det. Kan du ikke lige prøve at skrive lidt om din WHS server har fast IPadresse eller ej, og hvilke DNS servere du har skrevet hvis den kører med fast IP ... Jeg skrive lige en bette vejledning i at finde de oplysninger hvis det nu er rent volapyk jeg skriver:
1) Remotedesktop (fjernskrivebord) til din WHS server (hvis du ikke kan bruge servernavn her, så brug evt. serverens IP adresse her.)
2) Når du ser serverens fjernskrivebord, så vælg "Start" og "Run..." og skriv CMD og tryk på enter.
Nu skulle du gerne have fået en sort "Commando prompt" vindue frem.
3) Skriv nu i prompten (husk mellemrum og skråstreg): IPCONFIG /ALL (og tryk på enter for at se IP opsætningen)
Det den nu skriver tildig med IP-adresser, vil jeg godt lige se (husk alle 8 linier ca., og kun det sted hvor der er udfyldt med ip-adresser (opdelt pr. netkort).
Men igen, ved ikke om min ide virker, da et forsøg værd. Skal nok kikke efter lidt oftere om du har skrevet retur. Og nu tilbage til min halspastil + kamille te !
De bedste hlsner
Helge