Forfatter Emne: Co-Location  (Læst 2330 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kake1984

• Jeg er ny!
  • *
Co-Location
« Dato: 10 Januar 2010, 19:50:53 pm »
er der nogle der kender et billigt sted til Co-Location da jeg ikke har en godnok linie her hjemme så kunne godt bruge noget mere linie???

thjalmar

• Administrator
  • Hardcore medlem
Sv: Co-Location
« Svar #1 Dato: 22 Januar 2010, 21:15:43 pm »
Hej

Hvad mener du med co location og linie?

Hilsen
Hjalmar

kake1984

• Jeg er ny!
  • *
« Svar #2 Dato: 06 Februar 2010, 19:06:39 pm »
jeg har en telia adsl linie hvor de har begranse port 21 og bruger ftp meget til og hente fra andere server *GG* og så derfor kunne det være godt vis servern kunne komme et godt sted og stå og ja lave det jeg nu bruger den til lidt game server og teamspake og ventrillo der kan man ikke regtigt bruge en 4/512 og der jeg købte servern bode jeg på lolland med en fiber linie på 20/20 så det var intet problem ( kun linksys roteren kunne ikke være med) så kunne det jo være fedt man kunne få den sat op et sted i dk mod betalnin da de sdere jeg kender er i tyskland eller frakrig  her er et link til tyskland http://www.hetzner.de/hosting/produkte_colocation/uebersicht/  eller http://www.giga-international.com/angebote_colo.php

thjalmar

• Administrator
  • Hardcore medlem
« Svar #3 Dato: 06 Februar 2010, 21:23:41 pm »
Hej

Tænker du at din WHS skal stå et andet sted end på din hjemmeadresse?

Hilsen
Hjalmar

Ugelvig

• Global Moderator
  • Senior medlem
« Svar #4 Dato: 07 Februar 2010, 10:08:44 am »
Umiddelbart tror jeg ikke det er muligt at medbringe din egen hardware til disse hostingsspots. Oftest er det en virtualiseret server du får. Altså f.eks. en WS server med noget WMM der så kan køre f.eks. WHS. Jeg tror du i stedet skal finde en god ven, der kan have din maskine stående for et fast årligt beløb til strøm og Internet  ;)

Går lidt af fidussen ikke af WHS, hvis den ikke står i huset på et hurtigt netværk? Jeg ville da nøddigt sidde og streame alt for meget film over Internettet til flere afspillere på en gang (selvom jeg har en 25/25 Mbit forbindelse).
/Ugelvig

Mange døde extern HD's og NAS's, har gjort at livet er kommet til WHS!

kake1984

• Jeg er ny!
  • *
« Svar #5 Dato: 07 Februar 2010, 17:25:42 pm »
Hej

Tænker du at din WHS skal stå et andet sted end på din hjemmeadresse?

Hilsen
Hjalmar

ja det er det jeg er ude i da jeg ikke har tolmodighed til dette net og kan ikke få mere end det jeg har

kake1984

• Jeg er ny!
  • *
« Svar #6 Dato: 07 Februar 2010, 17:30:56 pm »
Umiddelbart tror jeg ikke det er muligt at medbringe din egen hardware til disse hostingsspots. Oftest er det en virtualiseret server du får. Altså f.eks. en WS server med noget WMM der så kan køre f.eks. WHS. Jeg tror du i stedet skal finde en god ven, der kan have din maskine stående for et fast årligt beløb til strøm og Internet  ;)

Går lidt af fidussen ikke af WHS, hvis den ikke står i huset på et hurtigt netværk? Jeg ville da nøddigt sidde og streame alt for meget film over Internettet til flere afspillere på en gang (selvom jeg har en 25/25 Mbit forbindelse).

Jeg sankker ikke om at steame over nettet! og dette her net er for ladt og køre en css server og ventrillo server og noget http.....

og som jeg sendte på de link er det ikke en server man lejer men en server plads til din server men det er ikke en racket men en tower server jeg har... og lige nu bruger jeg slet ikke den server den står bare og samler støv da jeg har lejet en ved et hostning firam med linux ( kan bare ikke finde ud af det ) *GG* og købte kun whs fordi det var billigere end win 2008 eller 2003