Forfatter Emne: Hejsa  (Læst 1732 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jan

• Jeg er ny!
  • *
Hejsa
« Dato: 11 Februar 2010, 00:12:08 am »
Ja men så fandt jeg også herind. Har rodet med pc´ere siden 286 dagene, er Dos haj, cmd haj på windos, har rodet en del med OS2 (er stadig det bedste OS indtil win 7).

Mvh Jan

Ugelvig

• Global Moderator
  • Senior medlem
Sv: Hejsa
« Svar #1 Dato: 11 Februar 2010, 16:25:19 pm »
Hej Jan

Og velkommen til.

OS2, var det ikke kun IBM fanatikker der brugte det? Og døde det ikke sammen med Aptivaen? 8)

Enig, der findes et par "ommere" fra MS (3.1, Me, Vista, Win7). Men ellers har der da været nogle gode imellem (Win98SE og XP Pro).

/Ugelvig

Mange døde extern HD's og NAS's, har gjort at livet er kommet til WHS!

Jan

• Jeg er ny!
  • *
« Svar #2 Dato: 11 Februar 2010, 22:53:10 pm »
Både og, vi var en del der fik kastet os over det, og det kørte glimrende, især deres Win understøttelse var god, i nogle tilfælde faktisk bedre end MS eget :-) desværre var MS allerede på det tidspunkt i gang med monopol da de kom med W95.
Du kunne faktisk godt få en Aptiva til at køre OS2, det var ikke så resourcekrævende.

Jeg vil nu ikke gi dig ret i Win 98 SE, der var mange der knækkede på den, det meste var dog hardware problemer, pga, mange kørte med gammelt hardware, det samme oplevede jeg med ME, min kørte dengang upåklageligt med nyt hardware, men..i de gamle dis 6. dage he he..det var tider, der var det lgemeget med hardwaren, og word perfect ak ja.

//Jan

thjalmar

• Administrator
  • Hardcore medlem
« Svar #3 Dato: 17 Februar 2010, 22:16:28 pm »
Hej Jan

Velkommen fra mig også, håber du får stor glæde af forumet.
Jeg er desværre arbejdsramt, så jeg har ikke det store overskud i øjeblikket til at følge mega meget med og svarr på alle de gode spørgsmål.
Men heldigvis er der mange der har guldkorn, og gerne vil dele ud af dem.

/Hjalmar