Forfatter Emne: Windows home console  (Læst 2285 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

vac

• Jeg er ny!
  • *
Windows home console
« Dato: 21 April 2010, 10:42:15 am »
Er der en måde at reparere sin windows home server ??

Hver gang jeg genstarter den, gå windows home console ikke i gang og for en fejl "the application failed to initialize properly (0xc0000006)"
Det resultere i at man ikke kan komme i kontakt med den. Jeg skal via remote logge ind og starte programmet manualt ved at prøve 50-100 gange få at få den i gang. :/

Et andet spørgsmål. Jeg har 2x 1tb i min home server, hvor den ene er delt op i de 20 gb og så resten til lager, hvorden for jeg geninstalleret windows home server uden at miste alle min data'er på disk 1 hvor den er delt op ?

pft.

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
Sv: Windows home console
« Svar #1 Dato: 21 April 2010, 20:50:41 pm »
Hej og velkommen til

Ja det lader jo til at WHS konsollen er beskadiget. Jeg ved ikke om du kan smide windows cd'en i og lave en repair?  ??? Men jeg søger lige lidt mere rundt på nettet, for at se om der findes en løsning

/Jakob

vac

• Jeg er ny!
  • *
« Svar #2 Dato: 23 April 2010, 09:18:18 am »
Hvad med nummer 2 spørgsmål jeg skrev. Er det muligt at jeg bare kan geninstallere whs på samme disk uden at miste data ?
Den har jo delt den op i partitioner, så den vil vel bare geninstallere whs på de 20 gb eller ?

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
« Svar #3 Dato: 15 Maj 2010, 15:34:40 pm »
Havde helt glemt denne tråd  ::)

Jeg tror ikke den vil nøjes med at det kun er de 20 gb der bliver geninstalleret. Du skal nok regne med at det er hele disken der bliver berørt af det.

/Jakob

Frank

• Jeg er ny!
  • *
« Svar #4 Dato: 16 Maj 2010, 13:14:25 pm »
Jeg har lige haft opstartsproblemer med min maskine efter Dong klippede et kabel over. :'(
Den eneste mulighed jeg havde for at komme i gang igen var at smide whs dvd'en i, og denne kunne reparere system disken uden resten blev berørt. Det skal dertil siges at jeg ikke syntes maskinen kørte godt efterfølgende og valgte til sidst at flytte alle mine data og starte forfra. Men jeg kom da i kontakt med den og det er vel det vigtigste  ;)