Forfatter Emne: Overførsel af back up  (Læst 1413 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

APC

• Junior medlem
  • **
Overførsel af back up
« Dato: 13 Maj 2010, 13:25:48 pm »
Hej
Så skete det. Jeg fik muligvis en virus - hvorom alting er jeg skal for første gang have min back up
retur til den defekte maskine. Jeg har læst og læst under hjælp men kan ikke se hvordan man får ALT overført fra serveren til den defekte maskine. Venligst beskriv hvordan man gør. ?
Er Vista og Office med på back upen?
Når der muligvis er "skidt" på disken vil det så være en fordel at køre vista og office ind på ny og slætte alt gammelt for herefter at køre back uppen over?

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
Sv: Overførsel af back up
« Svar #1 Dato: 13 Maj 2010, 13:52:31 pm »
Hej APC

Først vil jeg lige spørge om du har prøvet at rense din pc for virus? ellers kig her http://forum.whsforum.dk/index.php/topic,643.0.html

For det andet skal du vide hvornår du har fået virussen, da den jo kan være kommet med i backup'en.

Hvis du vil genskabe din pc fra en backup, skal du putte din Recovery cd i den pc du vil genskabe. - cd'en ligger sammen med din WHS server cd og connector cd'en. Så genstarter du din pc og boot'er og fra disken af og derefter følger du vejledningen på skærmen.

Hvis du ikke ved hvornår virussen er kommet, synes jeg at du skal prøve de programmer jeg nævner oppe i linket, da de er gode til at finde diverse ting.

/Jakob