Forfatter Emne: Hej  (Læst 1857 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

erchni

• Jeg er ny!
  • *
Hej
« Dato: 09 Marts 2011, 18:26:56 pm »
Hej jeg hare længe brugt WHS, fik det vist den første uge det udkom og har brugt lidt forskellige forums om det på engelsk, så faldt jeg pludselig over dette danske forum i dag og så måtte jeg register mig og se hvad der sker her i danmark. Jeg plejer også at lytte til the home server show når det kommer på podcast, håber det bliver godt her  ;D

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
Sv: Hej
« Svar #1 Dato: 09 Marts 2011, 19:14:38 pm »
Hej erchni og velkommen til

WHS Forum har nu eksisteret i godt 2 år. Der kommer nye medlemmer ugenligt, med nye spørgsmål. Vi prøver at lave lidt artikler, men det kører ikke på skinner endnu, men jeg har da planer om at blive bedre til at lave nogle nye. Heldigvis er Biostar begyndt at lave nogle artikler  :)

Når du læser i forummet og efter du kommer til at "kende" os, vil du finde ud af af vores WHS behov er vidt forskelligt. Vi har leverandør WHS'er og hjemme byg. Vi har de strømbesparende, vi har quadcore og sågar rigtige servere med WHS (har hørt at sådan nogle godt kan lide strøm, ikke også Hjalmar  :) )
Nogle bruger kun deres server til backup og lidt fildeling, mens andre har den fyldt med alt muligt. - Det som mange også gerne vil bruge deres server til, er noget media center agtig noget, hvor man kan streame musik og film fra....

Men velkommen til
Mvh Jakob

thjalmar

• Administrator
  • Hardcore medlem
Sv: Hej
« Svar #2 Dato: 09 Marts 2011, 20:18:39 pm »
Hej Erchni

Velkommen til, og der er ikke så meget at sige, Jakob har sagt en del  ;D

/Hjalmar