Forfatter Emne: Hent WHS 2011 fra nettet?  (Læst 1667 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sorenmt84

• Jeg er ny!
  • *
Hent WHS 2011 fra nettet?
« Dato: 12 Maj 2011, 16:23:15 pm »
Hejsa,

jeg har min hardware stående klar til WHS 2011, og har for lang tid siden hentet en beta udgave, jeg nu ville installere og prøve... Men den er åbenbart så gammel så beta tiden på den er udløbet og den er heller ikke helt stabil...
Men det kripler jo lidt i fingerne for at få gang i serveren, jeg har bestilt en WHS 2011 licens - men forventer først levering slut i næste uge - så mit spørgsmål er om WHS 2011 kan hentes et sted (her tænker jeg kun lovlige kanaler), altså ala Microsoft har lagt deres WHS v1 op som man kan downloade og prøve gratis i xx antal dage - så burde jeg vel nemt derfra kunne opgradere med min licens når den kommer. Jeg har søgt men ikke selv kunnet finde noget

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
Sv: Hent WHS 2011 fra nettet?
« Svar #1 Dato: 13 Maj 2011, 16:13:31 pm »
Du skal være medlem af Technet eller MSDN, for at hente whs2011.

Citér
Microsoft has just released Windows Home Server 2011 to its MSDN and TechNet subscribers. Both TechNet Plus and MSDN subscribers can now evaluate Windows Home Server without any time limits what’s so ever.

Men OEM versionen skulle jo komme her i starten af maj

Citér
When will OEM’s offer WHS 2011?  Many OEM’s and System Builders have already started building specific form factors and solutions based on WHS 2011. We expect to start seeing them in the market starting May.

/Jakob