Forfatter Emne: File conflicts errors...  (Læst 1510 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

duriel

• Jeg er ny!
  • *
File conflicts errors...
« Dato: 30 November 2011, 14:06:35 pm »
Min Acer Easystore 340H er ved at drive mig til vanvid. Problemet er, at den er begyndt at melde: ”There is file conflicts” – fejl, af typen: ”The request could not be performed because of an I/O device error”.

Klikker jeg: ”How do I resolve file conflicts” – er der et par forslag til løsning af problemet. Min WHS er en ”out-of-the-boks” – løsning, så drivere og kontrollere burde jo være i orden og fuldt understøtter. Det antager jeg i hvert fald er tilfældet, i og med problemet er opstået hen af vejen.

Forsøger jeg at køre ”chkdsk /x c:\fs\*” - som en anden løsningsmulighed foreslår, så virker det ikke: ”The drive, the path, or the file name is not valid.” – er beskeden. Jeg kan kører en: ”chkdsk C: /x” - der kortvarigt løser problemet, men det dukker op igen kort efter.

Server Storage” i ”Windows Home Server Console” viser grønt lys i alle lamper med beskeden "Healthy" ud for hver disk.

Er der nogen der har en ide om hvordan jeg igen bliver glad for det apparat, for lige nu stoler jeg ikke en meter på at mine data på denne maskine reelt er noget værd?

Note: Min WHS er baseret på Windows Server 2003 er fuldt opdateret.

Jakob

• Administrator
  • WHS fanatiker
Sv: File conflicts errors...
« Svar #1 Dato: 03 December 2011, 18:19:37 pm »
Sent svar herfra....

Ved du hvad det er der giver fejlen? Jeg smider lige et par links, håber du kan bruge dem

http://www.ehow.com/how_5206064_fix-io-device-error.html

http://uk.ask.com/what-is/what_is_a_i_o_device_error

/Jakob

Ugelvig

• Global Moderator
  • Senior medlem
Sv: File conflicts errors...
« Svar #2 Dato: 31 December 2011, 22:44:25 pm »
En I/O fejl, er en hardware fejl. Oftest er det en driver der ikke virker. Har du forsøgt at updatere hver enkelt driver manuelt til nyeste version?
/Ugelvig

Mange døde extern HD's og NAS's, har gjort at livet er kommet til WHS!